Dagen i korthet:


  • Vakna
  • Snooza
  • Gosa med Fridolf
  • Frysa
  • Sitta vid datan
  • Gå på promenad
  • Sitta vid datan
  • Duscha
  • Värma mig framför kaminen
  • Sitta vid datan.

Låter otrolligt kul eller hur?
Känns egentligen inte som att man har gjort nåt speciellt, man går mest bara och väntar tills i morn.

Nu sitter jag i alla fall och smuttar på ett glas julmust - som är fucking äckligt, men vi hade ingen cola hemma så det fick bli det näst bästa :/
Snart ska vi nog kolla på Sagan om ringen som går i kväll på sexan. Sjukt länge sen jag såg den så det ska bli kul.  Vet inte riktigt vilken tid det var men runt nio skulle jag tro.

Nu ska jag nog ta och spela lite Flight of the hamsters! Det är seriöst det bästa spelet i världen, testa det vet ja!

Kommentarer
Postat av: Jinx - Utbildar sig till frisör

SV: Jag har för mig att det är 12 mars i Sverige. :)

2009-12-23 @ 17:24:19
URL: http://hurricanejinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0