Länge sen.


Nu var det ett tag sen jag skrev, närmare bestämt fyra dagar sen.
Har egentligen inte inte så mycket att säga men jag tänkte visa ett par bilder från min farbrors hus där vi var igår.
Sjukt mycket snö var det och man kunde knappt se vart sjön började.





Hm, kom visst nåt kludd på den understa bilden men man ser ju iaf hur mycket snö det är. från bryggan ner till vattnet är det vanligtvis runt en meter :P

Idag är ddet ännu en slappdag kan man säga. Vaknade vid ett ungefär, gick ner och satte mig vid datan direkt och nu sitter jag fortfarande här. Senare i kväll blir det nog en film med familjen som alla andra dagar.
Vi har seriöst kolat på film alla dagar på hela lovet. Först  var det Sagan om ringen. dagen efter det Sagan om ringen - sagan om de två tornen och sen Sagan om ringen - konungens återkomst, och igår var det Gladiator (som för övrigt sög).
Vad blir det idag då? True lies på sexan kanske?

Haha, nu ska jag sluta babbla och rota i frysen efter nåt ätbart i stället. Kom på att jag inte har ätit når på hela dagen.
Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0