Jag har bara liiiite tråkit:


Höger- eller vänsterhänt: Vänster

Favoritgodis: Hm, försöker att inte lägga så mycket energi på att tänka på godis just nu eftersom jag ska försöka vara utan det i ett år :P

Är det nåt du absolut inte äter: I värsta fall kan jag äta vad som hellst.

Kläder just nu: Knästrumpor, pyjamasbyxor, linne, hoodie, underkläder.

Musik just nu: This

Vad sa du senast: "Hej då"

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Oh! Skulle vara trevligt att se hur framtiden ser ut. Kanske år 2200 typ? eller 1800-talet.

Sommarplaner: Åka till spanien.

Fisk eller badkruka: Varken eller. Kanske lite mer åt badkruka hållet

Längd och vikt: ≈ 165 cm, vad jag väger har jag ingen aning om. Runt 55?

Hur många kuddar sover du med: 2

Favoritväder: Morgonväder.

Spelar du nåt instrument: Inget

3 saker du skulle ta med till en öde ö: skulle inte vilja åka till en öde ö

Morgon- eller nattmänniska: Definitivt inte morgonmänniska.

Sparare eller slösare: Sparare

Vem är viktigast för dig: ?

Bästa film: ojdå. omöjligt att svara på.

Tror på liv på andra planeter: Ja

Kommer du ihåg din första kärlek: nej?

Älskar du henne/honom fortfarande: Nej

 

Har du några homosexuella vänner: Tror inte det.

Tror du på mirakel: nej

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: hm, aa

Ser du dig själv som tolerant mot andra: nej

Ser du på kärleken som ett misstag: Nej

Hur många barn har du, vill du ha: Jag har inga barn, (thank god). Man kan väll inte säga hur många man vill ha? Så många som det blir.

Bio eller promenad: inget

Är du kittlig: ja

Snarkar du? ingen aning

Stjärntecken? oxen

Rädd för insekter? Nej

Äckligaste insekten: tror inte att jag sett alla

Bästa bok? Hm, måste nog säga piratica-böckerna även om det var ett bra tag sen jag läste dom men när jag gjorde det så kommer jag ihåg att dom var skitbra! :P

Om du ficka välja en spuerkraft, vad skulle det vara? Att kunna stoppa och spola tillbaka tiden.

Vad vill du jobba som? Nånting som har med resor stt göra.

Chips, morötter eller godis? Chips

Pizza eller hamburgare? Pizza

Skriver du dagbok? nope

 

Har du någon flickvän/pojkvän? nope

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Tatuera mig vill jag göra, vad för nåt? i don´t know yet.

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Om det är nåt av det? Mitt rum- stökit, resten av huset- helt ok.

Gungar du på stolen? inte ofta.

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? yes

Vilken hand håller du gaffeln i? vänster

Hur många syskon har du? 2 st

Är du rädd för blod? Nej

Gillar du att sjunga? jodå, om jag är bra på det är en annan fråga.

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? inget, än. funderar på HP.

Vad gör du om du får hicka? väntar tills det går över.

Kaffe, te eller inget? te.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0