12.47 Pm


Är sjuk och hemma från skolan idag så jag passar på att skriva mitt första inlägg! :)
Well, jag heter Emilia, kallas för Emmi av typ allt och alla, bor i en liten skitstad varannan vecka och hos min pappa varannan. Jag går i nian och ska snart ta det stora beslutet att välja gymnasielinje och kämpa för att få bra betyg.
Jag är inte rädd för att säga vad jag tycker eller att stå för att tycka att Flight of the hamsters (otroligt beroendeframkallande) är det bästa spelet som skapats på denna jord.

Why do i want a blog?
Innan jag gjorde denna bloggen hade jag en annan som jag nu har satt lösen på. Jag ville inte ha kvar den för att jag ville kunna skriva om saker som dom som kände mig inte skulle kunna se (makes sense? no). Skit samma, jag bloggar inte för att få många besökare och bli "stor" utan för att... Jag har lust för det helt enkelt?

Well well, som ni kanske märker är jag inte den bästa på att formulera mig i ord utan jag kommer i stället att försöka videoblogga så mycket som möjligt.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer utan jag stoppar här helt enkelt.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0